Garnitura, chiulasa
Cod motor D19T; R: 81 mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; Grosime: 1,4 mm; Latime: 150 mm; Lungime: 390 mm; Masa: 172 g; numai cu: 81016100 ; pana la Cota piston: 0,07 mm;
69,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D19T; R: 81 mm; Numar crestaturi/gauri: 1 ; Grosime: 1,5 mm; Latime: 150 mm; Lungime: 390 mm; Masa: 174 g; numai cu: 81016100 ; de la Cota piston: 0,07 mm; pana la Cota piston: 0,2 mm;
77,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D19T; R: 81 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,6 mm; Latime: 150 mm; Lungime: 390 mm; Masa: 177 g; numai cu: 81016100 ; de la Cota piston: 0,2 mm;
78,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D 19 T; de la Cota piston 0,073mm; pana la Cota piston 0,206mm; numai cu 016214B; Grosime: 1,5 mm; Numar crestaturi/gauri: 1 ; R: 81 mm; Masa: 0,210 kg;
80,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D 19 T; de la Cota piston 0,206mm; numai cu 016214B; Grosime: 1,6 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; R: 81 mm; Masa: 0,210 kg;
87,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Num. gauri: 2 ; Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament; pana la Cota piston: 0,073 mm; Tip compresor: Motor cu aspiratie naturala; pana la Cota piston: 0,868 mm; Grosime: 1,39 mm; R: 81 mm; Tip simering: garnitura metal-fibra; numai cu: ZKS: 111.460 ;
110,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Num. gauri: 1 ; Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament; de la Cota piston: 0,073 mm; pana la Cota piston: 0,206 mm; Tip compresor: Motor cu aspiratie naturala; de la Cota piston: 0,868 mm; pana la Cota piston: 1 mm; Grosime: 1,48 mm; R: 81 mm; Tip simering: garnitura metal-fibra; numai cu: ZKS: 111.460 ;
169,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Num. gauri: 1 ; Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament; de la Cota piston: 0,073 mm; pana la Cota piston: 0,206 mm; Tip compresor: Motor cu aspiratie naturala; de la Cota piston: 0,868 mm; pana la Cota piston: 1 mm; Grosime: 1,48 mm; R: 81 mm; Tip simering: garnitura metal-fibra; numai cu: ZKS: 111.460 ;
92,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Num. gauri: 3 ; Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament; de la Cota piston: 0,206 mm; Tip compresor: Motor cu aspiratie naturala; de la Cota piston: 1,001 mm; Grosime: 1,59 mm; R: 81 mm; Tip simering: garnitura metal-fibra; numai cu: ZKS: 111.460 ;
169,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Num. gauri: 3 ; Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament; de la Cota piston: 0,206 mm; Tip compresor: Motor cu aspiratie naturala; de la Cota piston: 1,001 mm; Grosime: 1,59 mm; R: 81 mm; Tip simering: garnitura metal-fibra; numai cu: ZKS: 111.460 ;
89,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D19T; Alezaj-? 80mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; Grosime: 1,4 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
29,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D19T; Alezaj-? 80mm; Numar crestaturi/gauri: 1 ; Grosime: 1,5 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
67,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D19T; Alezaj-? 80mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,6 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
31,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-730; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-731; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-732; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-733; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; pâna în AM 12/1999; Cod motor F9Q-734; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1999; Cod motor F9Q-736; Alezaj-? 80mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; Grosime: 1,35 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
40,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-730; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-731; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-732; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-733; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; pâna în AM 12/1999; Cod motor F9Q-734; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1999; Cod motor F9Q-736; Alezaj-? 80mm; Numar crestaturi/gauri: 1 ; Grosime: 1,45 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
51,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-730; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-731; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-732; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; Cod motor F9Q-733; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1997; pâna în AM 12/1999; Cod motor F9Q-734; Alezaj-? 80mm; sau ; incepand cu an fabricatie 01/1999; Cod motor F9Q-736; Alezaj-? 80mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,55 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
41,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Grosime: 1.440 mm; Numar crestaturi/gauri: 1 ; Num. gauri: 1 ; Tip simering: garnitura cauciuc-metal; de la Cota piston: 0.073 mm; pana la Cota piston: 0.206 mm;
156,00 Lei
Set garnituri, chiulasa
Cod motor D 19 T; Articol extins/Info extins: cu simering supapa; Articol extins/Info extins: fara garnitura chiuloasa;
191,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D 19 T; Grosime: 1,4 mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; R: 81 mm;
162,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D 19 T; Grosime: 1,5 mm; Numar crestaturi/gauri: 1 ; R: 81 mm;
168,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D 19 T; Grosime: 1,6 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; R: 81 mm;
153,00 Lei