Simering, arbore cotit
Cod motor CG10DE; Parte montare: partea fata; Diametru interior: 40 mm; Diametru exterior: 52 mm; Latime: 7 mm; Tip turbulenta: rasucire la dreapta;
13,00 Lei
Simering, arbore cotit
Partea de montare: spre cutia de vitezeDiametru interior: 84 mm; Diametru exterior: 104 mm; Latime: 11 mm; Solutie constructiva simering radial: AS ; Tip turbulenta: rasucire la stanga; Material: MVQ (cauciuc-silicon); Protectie antipraf: cu protectie antipraf;
46,00 Lei
Simering, arbore cotit
Partea de montare: partea fataDiametru interior: 40 mm; Diametru exterior: 52 mm; Latime: 7 mm; Solutie constructiva simering radial: AS ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: MVQ (cauciuc-silicon); Protectie antipraf: cu protectie antipraf;
10,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: spre cutia de viteze; Cod motor CG10DE; Alezaj-? 71mm; pentru arbore cotit; Diametru interior: 84 mm; Diametru exterior: 104 mm; Latime: 11 mm;
20,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: partea fata; Cod motor CG10DE; Alezaj-? 71mm; pentru arbore cotit; Diametru interior: 40 mm; Diametru exterior: 52 mm; Latime: 7 mm;
9,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor ER2; Parte montare: partea fata; Diametru interior: 35 mm; Diametru exterior: 50 mm; Latime: 8 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: NBR (cauciuc nitril butadin);
23,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor G32B Turbo; Parte montare: partea fata; Diametru interior: 44 mm; Diametru exterior: 60 mm; Latime: 7 mm; Material: FPM (cauciuc fluor); Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Solutie constructiva simering radial: A SL ;
79,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor CG10DE; Parte montare: spre cutia de viteze; Diametru interior: 84 mm; Diametru exterior: 104 mm; Latime: 11 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la stanga; Material: MVQ (cauciuc-silicon);
82,00 Lei