Simering, arbore cotit
Parte montare: partea fata; Cod motor F6; Diametru interior: 34 mm; Diametru exterior: 48 mm; Latime: 7 mm;
17,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: partea fata; Cod motor K8; Diametru interior: 42,5 mm; Diametru exterior: 54,5 mm; Latime: 6 mm;
23,00 Lei
Simering, arbore cotit
Partea de montare: partea fataDiametru interior: 34 mm; Diametru exterior: 48 mm; Latime: 7 mm; Solutie constructiva simering radial: AS ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: MVQ (cauciuc-silicon); Protectie antipraf: cu protectie antipraf;
19,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: partea fata; pâna în AM 12/1986; Cod motor FE; Ordine ax cu came SOHC/OHC; Alezaj-? 86mm; pentru arbore cotit; sau ; Parte montare: partea fata; incepand cu an fabricatie 01/1987; Cod motor FE; Ordine ax cu came SOHC/OHC; Alezaj-? 86mm; pentru arbore cotit; Diametru interior: 34 mm; Diametru exterior: 48 mm; Latime: 7 mm;
8,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor F6; Parte montare: partea fata; Diametru interior: 34 mm; Diametru exterior: 48 mm; Latime: 7 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: MVQ (cauciuc-silicon);
39,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor K819; Parte montare: partea fata; Diametru interior: 42,5 mm; Diametru exterior: 54,5 mm; Latime: 6 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: MVQ (cauciuc-silicon);
46,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor FS; Parte montare: spre cutia de viteze; Diametru interior: 89 mm; Diametru exterior: 109 mm; Latime 2: 9 mm; Latime: 10 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la stanga; Material: MVQ (cauciuc-silicon);
108,00 Lei