Supapa admisie
Cod motor 4D55 T; incepand cu an fabricatie 01/1984; Ax ventil ?: 7.975 mm; Taler ventil ?: 40.100 mm; Lungime: 136.500 mm; Unghi scaun ventil: 45 °; Material: Otel crom-siliciu; Suprafata: nitrat; Articol extins/Info extins 2: capat tija supapa intarit;
37,00 Lei
Supapa admisie
Cod motor 4D55 T; Taler ventil ?: 40 mm; Ax ventil ?: 8 mm; Lungime: 136,5 mm; Unghi scaun ventil: 45 °; Material: Otel crom-siliciu; Articol extins/Info extins 2: Carcasa cu parte interioara neagra; Tipuri conectoare: EE ;
20,00 Lei
Supapa evacuare
Cod motor 4D55 T; Taler ventil ?: 34 mm; Ax ventil ?: 8 mm; Lungime: 136,5 mm; Unghi scaun ventil: 45 °; Material: Otel crom-mangan-nichel; Articol extins/Info extins 2: Carcasa cu parte interioara neagra; Tipuri conectoare: EE ;
27,00 Lei
Supapa admisie
Cod motor 4D56 T; incepand cu an fabricatie 01/1996; Taler ventil ?: 40 mm; Ax ventil ?: 8 mm; Lungime: 130,2 mm; Unghi scaun ventil: 45 °; Material: Bimetal; Material taler ventil: Otel crom-mangan-nichel ; Material tija ventil: Otel crom-siliciu ; Articol extins/Info extins 2: Carcasa cu parte interioara neagra; Tipuri conectoare: EE ;
30,00 Lei
Supapa evacuare
Cod motor 4D56 T; incepand cu an fabricatie 01/1996; Taler ventil ?: 34 mm; Ax ventil ?: 8 mm; Lungime: 130 mm; Unghi scaun ventil: 45 °; Material: Bimetal; Material taler ventil: Otel crom-mangan-nichel ; Material tija ventil: Otel crom-siliciu ; Articol extins/Info extins 2: Carcasa cu parte interioara neagra; Tipuri conectoare: EE ;
29,00 Lei
Supapa evacuare
Taler ventil ?: 34 mm; Ax ventil ?: 8 mm; Lungime: 136,5 mm; Material: Bimetal; Articol extins/Info extins 2: Tija supapa nitrat; Unghi scaun ventil: 45 °; Articol extins/Info extins 2: capat tija supapa intarit; Material taler ventil: Otel crom-mangan-nichel ;
67,00 Lei
Supapa admisie
Taler ventil ?: 40 mm; Ax ventil ?: 8 mm; Lungime: 136,5 mm; Material: Otel crom-siliciu; Articol extins/Info extins 2: Tija supapa nitrat; Unghi scaun ventil: 45 °; Articol extins/Info extins 2: capat tija supapa intarit;
55,00 Lei