Intervale de service pentru KIA AVELLA hatchback 1.3
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

VIC B6Y1-14-302

OIL FILTER

24,00 Lei

Indisponibil
Detalii

VIC 8173-23-802

OIL FILTER

18,00 Lei

Indisponibil
Detalii

208,00 Lei

Indisponibil
Detalii

DENSO DM-040

lamela stergator

Parte montare: spate; Lungime: 400 mm; Lungime: 16 inch; Masa: 135 g;

26,00 Lei

Indisponibil
Detalii

DENSO DU-040L

lamela stergator

Parte montare: spate; pentru vehicule cu volan pe stanga; Lungime: 400 mm; Lungime: 16 inch; Masa: 229 g;

43,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

DENSO DU-050L

lamela stergator

Parte montare: pe partea pasagerului; Parte montare: pe partea soferului; pentru vehicule cu volan pe stanga; Lungime: 500 mm; Lungime: 20 inch; Masa: 264 g;

44,00 Lei

Indisponibil
Detalii

MAHLE ORIGINAL LX 675

Filtru aer

Latime: 152 mm; Înaltime: 37,3 mm; Inaltime 1: 37,3 mm; Lungime totala (mm): 208 mm; Tip filtru: Insertie filtru;

33,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

MAHLE ORIGINAL OC 521

Filtru ulei

Înaltime: 86,5 mm; Diametru simering: 62,5 mm; filet de conectare: M20x1,5 ; Diametru carcasa: 65,5 mm; Tip filtru: Filtru insurubabil; Diametru interior 2: 52,4 mm; Dispozitiv special recomandat: OCS4 ;

22,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

MECAFILTER ELP9001

Filtru aer

Lungime: 206 mm; Latime: 151 mm; Înaltime: 37 mm;

26,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBR4850

Curea transmisie cu caneluri

agregat antrenat:compresor aer conditionat; Lungime: 850 mm; Numar nervuri: 4 ;

22,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBR4875

Curea transmisie cu caneluri

agregat antrenat:pompa servodirectie; pentru vehicule fara aer conditionat; Lungime: 875 mm; Numar nervuri: 4 ;

22,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBR4950

Curea transmisie cu caneluri

agregat antrenat:generator; Lungime: 950 mm; Numar nervuri: 4 ;

22,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBR4963

Curea transmisie cu caneluri

agregat antrenat:pompa servodirectie; Lungime: 963 mm; Numar nervuri: 4 ;

23,00 Lei

Indisponibil
Detalii