Simering, arbore cotit
Parte montare: partea fata; Cod motor B10S1; Diametru interior: 32 mm; Diametru exterior: 47 mm; Latime: 8 mm;
5,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: spre cutia de viteze; Cod motor B10S1; Diametru interior: 60 mm; Diametru exterior: 80 mm; Latime: 8 mm;
10,00 Lei
Simering, arbore cotit
Partea de montare: partea fataDiametru interior: 32 mm; Diametru exterior: 47 mm; Latime: 6 mm; Solutie constructiva simering radial: AS ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: NBR (cauciuc nitril butadin); Protectie antipraf: cu protectie antipraf;
6,00 Lei
Simering, arbore cotit
Partea de montare: spre cutia de vitezeDiametru interior: 60 mm; Diametru exterior: 80 mm; Latime: 8 mm; Solutie constructiva simering radial: AS ; Tip turbulenta: rasucire la stanga; Material: MVQ (cauciuc-silicon); Protectie antipraf: cu protectie antipraf;
12,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: partea fata; Cod motor F8; Alezaj-? 68,5mm; pentru arbore cotit; Diametru interior: 32 mm; Diametru exterior: 47 mm; Latime: 8 mm;
6,00 Lei
Simering, arbore cotit
Parte montare: spre cutia de viteze; Cod motor F8; Alezaj-? 68,5mm; pentru arbore cotit; Diametru interior: 60 mm; Diametru exterior: 80 mm; Latime: 8 mm;
10,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor F8CV; Parte montare: partea fata; Diametru interior: 32 mm; Diametru exterior: 47 mm; Latime: 6 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: MVQ (cauciuc-silicon);
7,00 Lei
Simering, arbore cotit
Cod motor F8CV; Parte montare: spre cutia de viteze; Diametru interior: 60 mm; Diametru exterior: 80 mm; Latime: 8 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la stanga; Material: MVQ (cauciuc-silicon);
21,00 Lei