ax cu came pentru OPEL MOVANO caroserie (F9) 1.9 DTI
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

93,00 Lei

Indisponibil
Detalii

AJUSA 15005100

Simering, ax cu came

Parte montare: spate; Cod motor F3N-702/716; Diametru interior: 25 mm; Diametru exterior: 42 mm; Latime: 8 mm;

15,00 Lei

Indisponibil
Detalii

AMC 647197

Ax cu came

Cod motor F9Q 731; Cod motor F9Q 736; pt. nr. OE: 8200043152 ;

769,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CORTECO 12015425B

Simering, ax cu came

Diametru interior: 25 mm; Diametru exterior: 42 mm; Grosime: 7 mm; Material: FPM (cauciuc fluor); Protectie antipraf: cu protectie antipraf; Tip turbulenta: rasucire la dreapta;

13,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

ELRING 508.544

Simering, ax cu came

Parte montare: partea fata; Diametru interior: 25 mm; Diametru exterior: 42 mm; Latime: 7 mm; Solutie constructiva simering radial: ASW ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic); Protectie antipraf: cu protectie antipraf;

22,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FAI AutoParts OS750

Simering, ax cu came

pâna în AM 12/1987; Cod motor F3N-718; Alezaj-? 81mm; pt. arbore cu came; Diametru interior: 25 mm; Diametru exterior: 42 mm; Latime: 8 mm;

5,00 Lei

Indisponibil
Detalii

FEBI BILSTEIN 27319

Roata dintata, ax cu came

Cod motor F9Q731; Grosime: 30 mm; Diametru interior: 13 mm; Diametru exterior: 120 mm; dinti: 40 ; Control motor: curea distributie; Masa: 1,370 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

261,00 Lei

Indisponibil
Detalii

PAYEN NF846

Simering, ax cu came

Grosime: 7 mm; Material: FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic); Diametru interior: 25 mm; Diametru exterior: 42 mm; Solutie constructiva simering radial: 827S RD W ;

9,00 Lei

Indisponibil
Detalii

REINZ 81-26389-30

Simering, ax cu came

Cod motor F3N 702; sau ; Cod motor F3N 722; Diametru interior: 25 mm; Diametru exterior: 42 mm; Latime: 7 mm; Solutie constructiva simering radial: A SL ; Tip turbulenta: rasucire la dreapta; Material: FPM (cauciuc fluor);

27,00 Lei

Indisponibil
Detalii