Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,36 mm; Numar nervuri: 2 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.880 ;
106,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,42 mm; Numar nervuri: 3 ; de la Cota piston: 0,69 mm; pana la Cota piston: 0,74 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.880 ;
108,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,52 mm; Numar nervuri: 4 ; de la Cota piston: 0,75 mm; pana la Cota piston: 0,84 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.880 ;
108,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,36 mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.880 ;
193,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,42 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; de la Cota piston: 0,69 mm; pana la Cota piston: 0,74 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.880 ;
64,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,52 mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; de la Cota piston: 0,75 mm; pana la Cota piston: 0,84 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.880 ;
162,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor 18DT; Tip constr.mot. EURO 1; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18T; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; Alezaj-? 82,5mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,42 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
32,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor 18DT; Tip constr.mot. EURO 1; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18T; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; Alezaj-? 82,5mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; Grosime: 1,52 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
30,00 Lei