Piese, bielete directie pentru PORSCHE CAYENNE 4.8 Turbo
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

FEBI BILSTEIN 36910

Cap de bara

Filet int.: M 16 x 1,5 mm; Filet ext.: M 14 x 1,5 mm; Tip filet: cu filet pe dreapta; Partea de montare: Axa fata dreaptaMasa: 0,565 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

65,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FEBI BILSTEIN 36911

Cap de bara

Filet int.: M 16 x 1,5 mm; Filet ext.: M 14 x 1,5 mm; Tip filet: cu filet pe dreapta; Partea de montare: Axa fata stangaMasa: 0,566 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

62,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

LEMFÖRDER 25341 01

Cap de bara

pentru vehicule cu directie servoasistata; Parte montare: stanga; suspendat; Partea de montare: punte fataLungime: 88,5 mm; Dimensiune conus: 20 mm; Dimensiune filet 1: M16x1,5 ; Dimensiune filet 2: M14x1,5 ;

161,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

LEMFÖRDER 25342 01

Cap de bara

pentru vehicule cu directie servoasistata; Parte montare: dreapta; suspendat; Partea de montare: punte fataLungime: 88,5 mm; Dimensiune conus: 20 mm; Dimensiune filet 1: M16x1,5 ; Dimensiune filet 2: M14x1,5 ;

161,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

LEMFÖRDER 25343 02

Articulatie axiala, cap de bara

pentru vehicule cu directie servoasistata; Partea de montare: punte fataPartea de montare: pe ambele partiTip filet: cu filet pe dreapta; Dimensiune filet: M16x1,5 ; Lungime: 264,5 mm;

110,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

TRW JTE1090

Cap de bara

Parte montare: Axa fata stanga; Parte montare: exterior; Articol extins/Info extins: cu acceasorii; Vehicul cu volan pe stânga/dreapta: pentru volan pe stanga/dreapta; Numar articol par: JTE1091 ; Lungime: 88,5 mm; Dimensiune filet: M14x1,5 ; Filet int.: M16x1,5 mm;

197,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

TRW JTE1091

Cap de bara

Parte montare: Axa fata dreapta; Parte montare: exterior; Articol extins/Info extins: cu acceasorii; Vehicul cu volan pe stânga/dreapta: pentru volan pe stanga/dreapta; Numar articol par: JTE1090 ; Lungime: 88,5 mm; Dimensiune filet: M14x1,5 ; Filet int.: M16x1,5 mm;

197,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii