Surub de golire ulei pentru AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E quattro
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

AJUSA 21012700

Inel etansare, surub drena ulei

incepand cu an fabricatie 01/1988; Cod motor 305.85; Diametru interior: 14 mm; Diametru exterior: 20 mm; Grosime: 1,5 mm;

2,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

ELRING 115.100

Inel etansare, surub drena ulei

Cod motor M 102.962; Diametru interior: 14 mm; Diametru exterior: 20 mm; Grosime: 1,5 mm; Forma: forma de A; Material: cupru; DIN/ISO: 7603 ; Set reparatie alternativ: 017.736 ; Set reparatie alternativ: 505.550 ;

1,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FA1 518.472.001

surub de golire,baia de ulei

Dimensiune filet: M14x1,5 ; Lungime filet: 14,4 mm; Articol necesar aditional: 259.150.100 ;

4,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FA1 518.472.011

surub de golire,baia de ulei

Dimensiune filet: M14x1.5 ; Lungime filet: 14,4 mm;

7,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FEBI BILSTEIN 07215

Inel etansare, surub drena ulei

Cod motor M 102.961; Grosime: 1,5 mm; Diametru interior: 14 mm; Diametru exterior: 20 mm; DIN/ISO: 7603 A/CU ; Material: cupru; Masa: 0,002 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

1,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FEBI BILSTEIN 12281

surub de golire,baia de ulei

Lungime: 23,8 mm; Diametru interior: 14,4 mm; Diametru exterior: 19,8 mm; Filet ext.: M 14 x 1,5 mm; Deschidere: 19 ; Material: otel; Lungime: 16 mm; Articol extins/Info extins 2: cu inel etansare; Masa: 0,033 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

5,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

REINZ 41-70089-00

Inel etansare, surub drena ulei

Cod motor M 102.910; Forma: forma de A; Diametru interior: 14 mm; Diametru exterior: 20 mm; Grosime: 1,5 mm; Material: cupru;

1,00 Lei

Indisponibil
Detalii

TOPRAN 104 474

Inel etansare, surub drena ulei

Cod motor E 16 SE; Grosime: 1,5 mm; Material: cupru; Diametru interior: 14 mm; Diametru exterior: 20 mm;

2,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

TOPRAN 104 528

surub de golire,baia de ulei

Cod motor CGPB; Lungime: 11 mm; Dimensiune filet: M 14 ; Material: otel;

4,00 Lei

Indisponibil
Detalii