Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; R: 84 mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; Grosime: 1,36 mm; Latime: 152 mm; Lungime: 415 mm; Masa: 161,6 g; numai cu: 81008400 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm;
76,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; Latime: 152 mm; R: 84 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,42 mm; Lungime: 415 mm; Masa: 164 g; numai cu: 81008400 ; de la Cota piston: 0,69 mm; pana la Cota piston: 0,74 mm;
76,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; Latime: 152 mm; R: 84 mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; Grosime: 1,52 mm; Lungime: 415 mm; Masa: 164,2 g; numai cu: 81008400 ; de la Cota piston: 0,75 mm; pana la Cota piston: 0,84 mm;
76,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,36 mm; Numar nervuri: 2 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.880 ;
106,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,42 mm; Numar nervuri: 3 ; de la Cota piston: 0,69 mm; pana la Cota piston: 0,74 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.880 ;
108,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,52 mm; Numar nervuri: 4 ; de la Cota piston: 0,75 mm; pana la Cota piston: 0,84 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.880 ;
108,00 Lei
Set garnituri, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Articol extins/Info extins: fara garnitura chiuloasa; Articol extins/Info extins: cu simering supapa;
331,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Instalat cu: 1,36 mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.940 ;
166,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Instalat cu: 1,42 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; de la Cota piston: 0,69 mm; pana la Cota piston: 0,74 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.940 ;
203,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Instalat cu: 1,52 mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; de la Cota piston: 0,75 mm; pana la Cota piston: 0,84 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.940 ;
204,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,36 mm; Numar crestaturi/gauri: 2 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.880 ;
193,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,42 mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; de la Cota piston: 0,69 mm; pana la Cota piston: 0,74 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.880 ;
64,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 07/1992; Instalat cu: 1,52 mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; de la Cota piston: 0,75 mm; pana la Cota piston: 0,84 mm; R: 84,8 mm; Stadiul rep.: 1 ; numai cu: ZKS: 802.880 ;
162,00 Lei
Set garnituri, chiulasa
Articol extins/Info extins: fara garnitura chiuloasa; Articol extins/Info extins: cu simering supapa; numai cu: ZKS: 802.940 ;
170,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Instalat cu: 1,36 mm; Numar nervuri: 2 ; de la Cota piston: 0,5 mm; pana la Cota piston: 0,68 mm; R: 83,8 mm; numai cu: ZKS: 802.940 ;
125,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D18NA; Alezaj-? 82,5mm; sau ; Cod motor 18D; Alezaj-? 82,5mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,42 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
61,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor D18NA; Alezaj-? 82,5mm; sau ; Cod motor 18D; Alezaj-? 82,5mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; Grosime: 1,52 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
185,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor 18DT; Tip constr.mot. EURO 1; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18T; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; Alezaj-? 82,5mm; Numar crestaturi/gauri: 3 ; Grosime: 1,42 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
32,00 Lei
Garnitura, chiulasa
incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor 18DT; Tip constr.mot. EURO 1; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18T; Alezaj-? 82,5mm; sau ; incepand cu an fabricatie 08/1992; Cod motor D18TI; Alezaj-? 82,5mm; Numar crestaturi/gauri: 4 ; Grosime: 1,52 mm; Tip simering: Garnit.etansare din mat. compozit (moale);
30,00 Lei
Set garnituri, chiulasa
Cod motor RTD; incepand cu an fabricatie 08/1992; pâna în AM 02/1994; sau ; Cod motor RTG; incepand cu an fabricatie 08/1992; pâna în AM 02/1994; sau ; Cod motor RTC; incepand cu an fabricatie 08/1992; pâna în AM 02/1994; Articol extins/Info extins: cu simering supapa; Articol extins/Info extins: fara garnitura chiuloasa;
286,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor RTA; sau ; Cod motor RTB; Grosime: 1,5 mm; Num. gauri: 2 ; R: 83,8 mm;
123,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor RTA; sau ; Cod motor RTB; Grosime: 1,6 mm; Num. gauri: 3 ; R: 83,8 mm;
97,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor RTA; sau ; Cod motor RTB; Grosime: 1,65 mm; Num. gauri: 4 ; R: 83,8 mm;
109,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor RFA; incepand cu an fabricatie 08/1992; sau ; Cod motor RFB; incepand cu an fabricatie 08/1992; sau ; Cod motor RFL; incepand cu an fabricatie 08/1992; Grosime: 1,5 mm; dinti: 2 ; R: 83,8 mm;
149,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor RFA; incepand cu an fabricatie 08/1992; sau ; Cod motor RFB; incepand cu an fabricatie 08/1992; sau ; Cod motor RFL; incepand cu an fabricatie 08/1992; Grosime: 1,6 mm; dinti: 3 ; R: 83,8 mm;
155,00 Lei
Garnitura, chiulasa
Cod motor RFA; incepand cu an fabricatie 08/1992; sau ; Cod motor RFB; incepand cu an fabricatie 08/1992; sau ; Cod motor RFL; incepand cu an fabricatie 08/1992; Grosime: 1,65 mm; dinti: 4 ; R: 83,8 mm;
163,00 Lei