Garnituri/ Simeringuri pentru CITRO XSARA Break (N2) 1.9 D
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

CARGO 210948

COMBI TOOL

241,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CORTECO 07015547B

Simering, cutie automata

Parte montare: admisie; Diametru interior: 23 mm; Diametru exterior: 36 mm; Inaltime 1: 6 mm; Inaltime 2: 7 mm; Material: NBR (cauciuc nitril butadin); Tip turbulenta: rasucire la dreapta;

17,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

CORTECO 20020137B

Simering, cutie automata

Versiune GEARB. MA; Diametru interior: 40 mm; Diametru exterior: 58 mm; Grosime: 10 mm; Material: FPM (cauciuc fluor); Protectie antipraf: cu protectie antipraf; Tip turbulenta: rasucire in alternanta;

29,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

ELRING 131.860

Simering, cutie automata

tip cut.vit. BE4; Diametru interior: 23 mm; Diametru exterior: 36 mm; Latime: 7 mm; Solutie constructiva simering radial: A ; Material: NBR (cauciuc nitril butadin);

10,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FEBI BILSTEIN 11412

Simering, cutie de viteze manuala

Cod motor TU9M; Grosime: 11,3 mm; Diametru interior: 40 mm; Diametru exterior: 58 mm; Material: NBR (cauciuc nitril butadin); Partea de montare: fata stangaMasa: 0,008 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

14,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FEBI BILSTEIN 22448

Simering, cutie de viteze manuala

Cod motor TU9M; Latime: 11,2 mm; Diametru interior: 25,5 mm; Diametru interior: 28 mm; Diametru exterior: 47 mm; Partea de montare: fata dreaptaMasa: 0,02 kg; nr.buc. necesare: 1 ;

22,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

REINZ 81-38026-00

Simering, cutie automata

Forma: forma de A; Diametru interior: 40 mm; Diametru exterior: 58 mm; Grosime: 10 mm; Material: FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic); Tip turbulenta: rasucire in alternanta;

27,00 Lei

Indisponibil
Detalii

REINZ 81-38027-00

Simering, cutie automata

Forma: forma de A; Diametru interior: 29,9 mm; Diametru exterior: 47 mm; Grosime: 11,3 mm; Material: PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril); Tip turbulenta: rasucire la dreapta;

20,00 Lei

Indisponibil
Detalii