Rezultatele cautarii dupa codul: 110976

Preturi valabile doar pentru comenzile online !

BOSCH 0 451 103 189

Filtru ulei


R: 90 mm; D1: 86 mm; D2: 72 mm; D3: 62 mm; Înaltime: 88 mm; filet de conectare: 3/4" 16 UNF ; Presiune de deschidere blocaj refulare: 0,12 bar; Presiune de deschidere supapa: 1 bar;

25,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CHAMPION C204/606

Filtru ulei


Tip filtru: Filtru insurubabil; Înaltime: 91 mm; Diametru exterior: 79 mm; Diametru interior: 61,5 mm; Dimensiune filet: 3/4"x16 ;

19,00 Lei

Indisponibil
Detalii

FEBI BILSTEIN 23489

Set rulment roata


Latime: 48 mm; Diametru interior: 49 mm; Diametru exterior: 84 mm; Partea de montare: Axa spate ambele partiMasa: 1,155 kg; nr.buc. necesare: 2 ;

182,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FEBI BILSTEIN 23657

Rulment roata


Latime: 48 mm; Diametru interior: 49 mm; Diametru exterior: 84 mm; Tip constructiv lagar: rulment cu role ; Partea de montare: Axa spate ambele partiMasa: 1,052 kg; nr.buc. necesare: 2 ;

117,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

MAHLE ORIGINAL OC 98

Filtru ulei


Înaltime: 89 mm; Diametru simering: 82,3 mm; filet de conectare: 3/4"-16UNF-2B ; Diametru carcasa: 86,5 mm; Tip filtru: Filtru insurubabil; Diametru interior 2: 61 mm; Dispozitiv special recomandat: OCS3 ;

29,00 Lei

Indisponibil
Detalii

MANN-FILTER W 815/3

Filtru ulei


Diametru exterior: 86 mm; Diametru interior 1: 63 mm; Diametru interior 2: 72 mm; Dimensiune filet: 3/4-16 UNF ; Înaltime: 88 mm; Articol extins/Info extins 2: cu ventil blocare retur; Presiune de deschidere supapa: 1 bar; Dispozitiv special recomandat: LS 8 ;

35,00 Lei

Indisponibil
Detalii

PURFLUX LS498C

Filtru ulei


Diametru exterior: 86 mm; filet de conectare: 3/4"-16 ; Înaltime: 88 mm;

29,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL 178784

amortizor


Partea de montare: Axa spate dreaptaTip amortizor: presiune gas; Tip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arc; Articol necesar aditional, vezi lista accesorii: ;

474,00 Lei

Indisponibil
Detalii

SACHS 110 976

amortizor


Indisponibil
Detalii